JUAN PERRO

Divendres 26 de març del 2010 a les 21:00h.
Auditori de Girona - Sala Simfònica, 18/22/25 €  Comprar entrada

 

“Juan Perro alter ego de Santiago Auserón  va agafar la manta, se la va posar posar a l’espatlla i va quedar amb uns amics sota la parra d’una venta per montar un repertori.”

L’espectacle que presentarà al BLACK MUSIC  gira a l’entorn d’una selecció del millor dels seus quatre àlbums –“Raíces al viento”, “La huella sonora”, “Mr.Hambre” i “Cantares de vela”- amanits amb aires mestissos, entre La Habana i Nova Orleans. De les seves composicions cal destacar-ne la senzillesa de formes i la sensibilitat dels textos. Una banda cohesionada que transpira elegància musical, carisma, màgia i proximitat , formada per:

Santiago Auserón: Veus i guitarra
Joan Vinyals: Guitarra
Javier Mora: teclats
Martín Leiton: Contrabaix
Moisés Porro: Bateria i percussió

Hem perdut el costum d'escoltar cançons noves. Les cançons neixen avui dia com cansades de viure. "Què està passant llavors - es pregunta Joan Perro en un altre dels seus aforismes -, potser la societat contemporània no té coratge per inventar?" Per què renuncien a romandre les cançons? Per assemblar-se als aparells d'un sol ús? Des dels arbres, els ocells ens observen bocabadats. Juan Perro torna d'un país perdut en el fons del cor, aquell que un dia va estar en flames. El país que tenim just al costat, al qual solem donar l'esquena. Del tròpic que va esborrar la tempesta, del país dels ocells cantaires. Torna al cotxe d'aigua negra que va marxar el poeta, en una barqueta que el vent empeny amb cant de merla. Si no hi ha vent, tira amb un vell motor de quatre temps. S'ha acabat el petroli?  Tant se val, és un motor reciclat, va amb una gota d'aiguardent. "

www.lahuellasonora.com

 

JavaScript is disabled!
To display this content, you need a JavaScript capable browser.

JavaScript is disabled!
To display this content, you need a JavaScript capable browser.